Skönhet

Utseende är kanske inte egentligen så viktigt för kärlek. Men ändå. Vi förknippar kärlek med vackert liksom. Därför tycker jag att det passar in att lägga upp lite bilder på snygga män här. Som "veckans hunk" eller något. Fast det kanske inte blir en gång i veckan. Kanske blir tre på en vecka eller ingen på tre veckor. Därför kan jag ju inte kalla det "veckans hunk". Jag kallar det bara "Prince Charming" istället.

Jag har laddat upp med en liten mapp med några Prince Charmings på min dator. Det är mest modeller, några skådespelare också. Kändisar alltså. Kanske blir ändring i framtiden, vem vet?

Nu har ni något att se fram emot, det lovar jag! Ni som gillar killar alltså. :)

Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0