Jag älskar....

stackras den här bloggen. den är inte lika populär min vanliga blogg. som i och för sig är svår att slå... men ändå! jag trodde att fler var intresserade av kärleken. men sen uppdateras ju den här bloggen inte lika frekvent heller.

imorgon ska jag hålla tal om kärleken på svenskan. i koppling till romanen "Mina Drömmars Stad" av Per Anders Fogelström. bra bok! i alla fall så långt jag har läst... japp, jag har inte läst ut den ännu.... inte bra alls. och inte skrivit talet. och inte övat talet, uppenbarligen. och inte heller hunnit öva på varken rättskunskapstalet eller redovisningen i idrott  och hälsa.

....kärlek var det ja! vad kan jag skriva? det finns så mycket att säga om kärlek och inte är det lätt. jag kanske kan skriva lite om vad jag älskar? bara några saker i alla fall!

- drömmar
- jul
- snö
- mörk choklad
- att spela fiol
- att dansa
- min ängel
- min fågel
- min familj
- himlen
- några få vänner
- smink
- stardoll
- att skriva
- film
- film
- film
- filmmusik
- musik överhuvudtaget
- Paris
- rosa (färgen)

Marie Antoinettes hus


Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0