ord och ord och ord och det finns ett ord som stavas impulsiv

Om kärlek vore en tunna full med vatten så skulle jag ta en skopa och kasta ut för ett stup.
Sen står du där nere med ditt paraply och tror att det regnar.
Tänk vad mycket mer man ser om man bara lyfter blicket lite.
Man ser inte bara allt ur ett helt nytt perspektiv, man ser även en helt annan del av sanningen.
Allt är ju det. Delar av sanningen.
Jag tror faktiskt inte att något kan vara falskt. Det är omöjligt, helt och hållet - ja.
Antingen är det bara vatten i mitt glas eller också är det något helt annat.
Exempelvis så skulle det kunna vara kärlek.


Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0