Jag vet vad jag vill eller vet jag verkligen och får jag ens välja min vilja?

kärlek är så himla självklart men ändå inte.
Har du pojkvän? Nähä, så du är singel? tyckasyndomblicken Men du hittar säkert nån snart. Eller nej, man ska inte leta, dom kommer till dig jadå det gör dom du behöver inte oroa dig du ska se att du träffar någon snart ja jösses du har ju lång tid på dig. Men ja, visst samtidigt är det väl alltid så att man vill ha någon.

Vill man?


Jag vet att jag läste eller hörde en gång att Alla kvinnor är i exakt det förhållande de vill vara i. undrar om det påståendet är giltigt för kvinnor som inte har ett förhållande också? vill man vara singel om man är det? Typ undermedvetet.

kanske man bara inte är redo.

Kanske man bara inte har hittat någon.

Ja, shit! det är en så sjuk grej tycker jag... många gånger frågar folk mig "jaha, hur KOMMER DET SIG att du är singel då?" "ööh, jag har väl bara inte träffat någon just nu?" Och det är inte ett accepterat svar!!! OJ, ja det är ju verkligen som att folk går runt och tror att det är ett VAL man har gjort. nej jag är inte intresserad??? klart man är, eller?
nä visst alla kanske inte är det. men Jo om man träffar någon som det känns rätt med så är det väl klart att man är intresserad. Make it work liksom.

Vad tusan, det handlar inte om att välja, visst? Det handlar väl om kärlek? det hoppas jag allra innerligast. !!!.


Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0