Jamie Dornan

Första gången jag såg Jamie Dornan var i de underbara filmen Marie Antoinette av Sofia Coppola, med Kirsten Dunst i titelrollen. Han spelade då den svenske greven Axel von Fersen.

Jamie Dornan är från Nordirland och han är främst modell, men han håller även på en del med musik och han har dykt upp i ett fåtal filmer. Hans modellkarriär har gått mycket bra, han har bland annat arbetat med Kate Moss för Calvin Klein och han har gjort kampanjer för många olika märken som Dior, Armani och D&G. Han är också med i Vogue Homme International i år, höst/vinter.

Dessutom listad som nummer tre i världen av models.com!

Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Tyvärr måste jag säga att jag tycker inte att han är lika snygg om man söker upp "vanliga" bilder på honom. Men han är grymt snygg som modell och dessutom snygg i Marie Antoinette!

Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0