Garrett Neff

Den senaste Prince Charming har verkligen en given plats här. Snyggast av de snygga. Verkligen, han har något speciellt! Garrett Neff är bara... divine. Och jag är inte ensam om att tycka det! Garret Neff är även han modell, som många andra Prince Charming, rankad som nummer nio i världen av Models.com. Grymt populär på catwalken!

Jag tror inte jag behöver säga så mycket om honom egentligen. Bara se på bilderna! Och många bilder blir det...
Garrett
min favoritbild!en av de mest kända bildernagentleman!Garrett NeffSNYGGT stylad!

Reklamfilm, CK. Klicka!

Den som säger att han INTE är snygg är kille och avundsjuk. Eller blind eller jag vet inte vad.

Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0