Jude Law

Det var otroligt länge sedan en ny Prince Charming kröntes! Men efter att jag idag sett The Holiday kände jag att Jude Law verkligen måste hit nu! Jag måste verkligen säga att jag faktiskt inte tycker att han blir kalassnygg på bild. Men på film! I alla fall...

Som ni säkert vet är Jude Law skådespelare. David Jude Heyworth Law är hans fullständiga namn. Född 1976 i London. Han började som skådespelare vid 15 års ålder och har sedan dess exempelvis blivit nominerad till en Oscar för bästa manliga biroll samt bästa manliga huvudroll.

Det har skrivits väldigt mycket om Judes privatliv i skvallerpressen, men jag skippar det här, för det är ganska ocharmigt faktiskt.

Jude Law
Jude Law!


Jag vet även att de flesta killar anser att Jude Law är riktigt snygg... Många jag känner önskar att han inte fanns på denna jord, då det är orättvist mot alla andra killar. Haha! Förståeligt nästan!

TIPS! Se Talented Mr Ripley, med Matt Damon i huvudrollen. Både Matt och Jude är otroligt snygga i den filmen. Dessutom är filmen spännande och bra! Framförallt snygg dock, alla i filmen är snygga med snygga kläder och miljöerna är hur vackra som helst!


Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0