Tobias Sorensen

Han dök upp i en kort sekvens i videon "Boys of fashion week" av Justin Wu. Äntligen har jag lyckats få tag på den här charmige killens namn. Tobias Sorensen! Tobias Sorensen! Tobias Sorensen!!! Han är dansk och blev upptäckt för bara ett par år sedan - då han jobbade i en klädbutik. Han är redan rankad som en av världens 50 bästa manliga modeller. Ärret på kinden som alla undrar över fick han som liten då han blev biten av en hund. Personligen älskar jag det, han ser så bad boy ut hehe.
Tobias Sorensen

Sorensen
Titta vad söt han kan vara, Tobias!

Snygg bild för övrigt.

Tobias

Tobias Sorensen gör sig inte bara bra på bild, han är redan flitigt använd på catwalken.

Ja, han har flickvän. Hon är svensk och bor i New York.

Tobias Sorensen - Diesel Ad Campaign, Sex Sells
Tobias Sorensen har gjort en del reklamkampanjer, bland annat för H&M, men även denna för Diesel.
Tobias Sorensen är nog bästa Prince Charming hittills. I alla fall just nu!

Jag har också underbara tankar
Postat av: Kajjan

Jävlar i helvete vad jag vill ha honom. Ska lösa den där på finalfesten.....Dela?

2011-10-06 @ 16:48:45

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0