i min egen väg

Varför blir det alltid så här? Alltid alltid alltid varje gång. Har svårt att släppa in människor. För liksom, vem skulle kunna gilla mig? Jag är inget att ha. Så är det bara. Kommer du för nära så puttar jag bort dig. För antagligen har du bara en dum baktanke. Så jag skyddar mig själv från att bli sårad. Eller så har du fått för dig att jag är något att ha, men det kan ju omöjligen stämma, så då gör jag dig bara en tjänst.

Kommer dö ensam om det ska vara så här. Vem ska bryta sig igenom? Finns det någon som orkar det? Är det ens värt det...?

Borde sända iväg mitt försvar. Låta det ta semester. Men jag vågar inte, jag är för svag.

Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0