? - ? - ? - ? - ?

JAG ÖNSKAR MIG EN VÄN SOM ÄLSKAR ATT PRATA OM KÄRLEK OCH KÄNSLOR. SOM KLARAR AV ATT ÄLTA DET I OÄNDLIGHETERS OÄNDLIGHET.

alla detaljer.

vad han sa, hur han sa det, när, varför, var. vad du tyckte, hur det kändes i magen. doften, ljudet, känseln, smaken, synen. allt. allt. igen och igen, för det finns ju verkligen inget bättre.

än att vara kär. vara förälskad. flirta. bli flirtad med. älska. känna något.

JAG ÖNSKAR MIG EN VÄN SOM FRÅGAR RAKT UT OCH SOM BERÄTTAR RAKT UT. UTAN ATT DÖLJA NÅGOT, INTE VARA BLYG. HUR MÅNGA TÅRAR GRÄT DU, HUR MÅNGA SEKUNDER I MINUTEN TÄNKER DU PÅ HONOM?

ibland tror jag att det bara är jag som tycker om att prata om sånt. ÄR DET BARA JAG????? varför är andra så ovilliga att berätta????? varför känns det som att ingen ställer tillräckligt många frågor när jag bara vill berätta och berätta timmar i sträck??????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ni kan prata om sex men inte om kärlek. jag är tvärtom. varför????


Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0