Gaspard Ulliel

Ny Prince Charming. Gaspard Ulliel, fransk skådespelare född 1984. Har vart med i flera franska filmer. Hade även rollen som Hannibal Lecter i Hannibal Rising. En av de större filmerna han medverkat i. En annan relativt stor film han haft en roll i är Paris, je t'aime. Jag har inte sett filmen, men jag kommer utan tvekan att göra det när jag får chansen. Jag älskar ju Paris, som titeln betyder! Gaspard spelade även mot Audrey Tatou i filmen En långvarig förlovning.

Gaspard Ulliel har även arbetat en del som modell och har bland annat varit på omslaget för italienska GQ.


Gaspard UllielGaspard Ulliel - GQ

Så fint intensivt blå ögon på bilden ovanför!

Gaspard UllielGaspard Ulliel

På något sett ser han ganska liten och barnslig ut. Vilket jag normalt inte brukar tycka om. Men Gaspard förtjänar ändå titeln Prince Charming. Han har något speciellt, och så är han söt!

Jag har också underbara tankar

Dela med dig av dina egna underbara tankar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0